مهندسی کده

نگاهی به ساخت لینک از سرچ کنسول

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
 مطالب مهندسی
مهندسی کده سفارش طراحی سایت بازدید : 999 مشاهده
00:00
00:00
سوله کیفی یکی از انواع ساختمان‌های صنعتی
سوله کیفی یکی از انواع ساختمان‌های صنعتی
سوله پیمانکاری محلی برای انجام فعالیت‌های پیمانکاری، ساخت و ساز
سوله پیمانکاری محلی برای انجام فعالیت‌های پیمانکاری، ساخت و ساز
راز سوله های با دوام و نکات مربوط با آن
راز سوله های با دوام و نکات مربوط با آن
برخی از ملاحظات اضافی در مورد سوله‌ها
برخی از ملاحظات اضافی در مورد سوله‌ها
نحوه ایندکس کردن دستی صفحات در سرچ کنسول
نحوه ایندکس کردن دستی صفحات در سرچ کنسول
ساختن آینده ای سبز تر با استفاده از پتانسیل اقتصاد چرخشی در ساخت و ساز
ساختن آینده ای سبز تر با استفاده از پتانسیل اقتصاد چرخشی در ساخت و ساز
بررسی نکات فنی GAN ها و بررسی قابلیت ها و محدودیت های آن ها
بررسی نکات فنی GAN ها و بررسی قابلیت ها و محدودیت های آن ها
بهینه سازی تصاویر برای کسب رتبه بهتر در موتور های جستجو
بهینه سازی تصاویر برای کسب رتبه بهتر در موتور های جستجو
چگونه آژانس دیجیتال مارکتینگ خود را گسترش دهیم؟
چگونه آژانس دیجیتال مارکتینگ خود را گسترش دهیم؟
نوشتن پست وبلاگ به صورت بهینه با ابزار chatgpt
نوشتن پست وبلاگ به صورت بهینه با ابزار chatgpt
تبلیغات شما تبلیغات شما

نگاهی به ساخت لینک از سرچ کنسول

بررسی‌های ساخت پیوند را از کنسول جستجو (در زیر) ببینید

     یک وب سایت با ساختار پیوند عالی مطابق با نظریه شش درجه جدایی (شش درجه جدایی) است، یعنی از هر صفحه به هر صفحه دیگر، می توانید تنها بر روی شش لینک کلیک کنید، حتی بدون جستجو یا می توانید به آن متصل شوید. آن را با ورق زدن صفحه

سفارش ساخت سایت سفارش طراحی سایت در فریلنس پروژه

در Google Search Console، داده‌های صفحه وب بسیار زیادی از منظر ابرداده وجود دارد، از صفحات وب مؤثر، صفحات وب مؤثر برای دستگاه‌های تلفن همراه، صفحات وب با تجربه خوب و صفحات وب با اطلاعات پیشرفته، و این صفحه وب نشان دهنده «محتوا» است. می تواند انکار کند که محتوا پادشاه است.

فقط گاهی اوقات با TDK (عنوان، توضیحات، کلمه کلیدی) که بسیاری از «کارشناسان سئو» در مورد آن بحث می‌کنند، کاملاً متفاوت است. اما محتوای مورد بحث در KPI داخلی فقط به تعداد صفحات وب محدود می شود و تعداد صفحات وب را می توان از زوایای مختلف "مشاهده" کرد.

البته ابتدا باید یک صفحه محتوای خوب وجود داشته باشد تا بحث در مورد کلمات کلیدی ارزشی نداشته باشد، اما در واقع کنسول جستجوی گوگل در ابتدا کلمات کلیدی از پیش تنظیم شده برای صفحه وب نداشت، بلکه هدف نهایی جستجوی کاربر و صفحه وب سایت از طریق کلمه کلیدی به «تطبیق» دارای نوردهی و کلیک خواهد بود.
لینک سازی از کنسول جستجو (قسمت 1)
این مقاله در اصل جمعه گذشته نوشته شده است. در ابتدا برای برنامه ریزی برنامه پس از دانلود از طریق گزارش لینک کنسول جستجو استفاده می شد. در نیمه راه نوشتن، به نوشتن مقاله در مورد حملات لینک روی آوردم، زیرا این نیز بسیار مهم است ...

این مقاله تحت عنوان "نگاهی به ساخت لینک از کنسول جستجو (قسمت 1)" است. در آن زمان قصد داشتم علاوه بر استفاده از فرم کنسول جستجوی گولج، تجزیه و تحلیل را از طریق فرم دانلود لینک تکمیل کنم. پس از سه یا چهار ماه، تکمیل شده است. می توان یک نمونه اولیه ساخت.

پیوند به صفحات وب نباید فقط به دلیل رتبه بندی سئو انجام شود، بلکه باید به دلایل زیر انجام شود:

     هنگامی که کاربران هنگام مرور یک صفحه وب خاص نیازها و کمبودهایی دارند، از پیوندها و رابط کاربری خوب برای راهنمایی کاربران برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان استفاده می شود، یعنی «راهنمای» برای اینکه کجا به صفحه وب بعدی بروند.

و این "خواندن گسترده" در وب سایت محتوا است، و "صفحه وب مناسب را پیدا کنید، از متن توضیحی مناسب استفاده کنید، و اجازه دهید کاربران مناسب کلیک کنند" در SEO.
چگونه خواندن توصیه شده را به خوبی انجام دهیم و تأثیر آن بر سئو
بزرگ‌ترین مشکل تبدیل رسانه‌های سنتی به اینترنت این است که جریان خواندن همچنان در تفکر رسانه‌های سنتی باقی مانده است. بزرگترین مشکل این است که رفتار تماشایی و رفتار خواندن خطی و سلسله مراتبی است، اما در واقع قوی‌ترین چیز در اینترنت «هیپر متن» است…

genehong.medium.com

چند سوال جالب اغلب در اینجا پرسیده می شود:

     وب سایت شما به طور متوسط ​​در هر صفحه چند لینک (SSR+CSR) دارد؟
     وب سایت شما از نظر گوگل چند لینک در هر صفحه دارد؟
     آیا صفحه اصلی وب سایت شما بیشترین پیوند را به (توزیع لینک داخلی) دارد؟
     آیا صفحاتی که بیشترین پیوند را در سایت شما دارند در درجه اول ارزش جستجو دارند؟
     نسبت توزیع پیوندها بین صفحات محتوای وب سایت شما و صفحات میانی چقدر است؟

بهترین استراتژی برای ساخت نقشه سایت که اخیراً مورد بحث قرار گرفته است این است:

     هنگامی که لینک های جدیدی در صفحه وب شما ایجاد می شود، خزنده های گوگل می آیند تا آنها را بازیابی کنند. هر چه لینک های بیشتری ایجاد کنید، اهمیت این صفحه برای شما بیشتر می شود. بنابراین، خزنده ها بیشتر به روز می شوند و احتمال ایندکس شدن بیشتر می شود.

     و هر چه محتوای صفحه وب ایجاد شده توسط این لینک مرتبط تر باشد، ارزش لینک بیشتر می شود؛ هر چه پیوند ثابت و پیوسته تر باشد و افراد بیشتری کلیک کنند، ارزش لینک بالاتر می رود.

گفتنش آسان است، اما آیا انجام آن به همین سادگی است؟ این مقاله در مورد چگونگی انجام آن نیست، بلکه در مورد چگونگی آزمایش آن است.

برای مشاهده و رفع مشکلات فوق، یک سیستم کوچک نوشتم که ثبت و تجزیه و تحلیل استقرار و تغییرات پیوندها است، با استفاده از این ابزار نمودار و مقاله ای برای تجزیه و تحلیل "حملات لینک جستجوی خارجی" نوشتم. همچنین مجموعه ای از ابزارهای تحلیل عملی را تکمیل کرد.
مشاهده وضعیت ایجاد پیوند و حملات از توزیع دامنه پیوندهای خارجی
در ابتدای سال 2022، بسیاری از وب سایت ها توسط پیوندهای سئو کلاه سیاه جدید مورد حمله قرار می گیرند که از چندین مورد قابل مشاهده است:

genehong.medium.com

همانطور که قبلا ذکر شد، من می خواستم این طرح را از چهار پنج سال پیش انجام دهم، اما همیشه فکر می کردم که نیاز به "مردم برای دانلود" از نظر شخصی یک چیز بسیار احمقانه است، اما این نیاز روز به روز قوی تر می شود. و قوی تر، و گوگل به نظر می رسد که هیچ API وجود نخواهد داشت، بنابراین من این کار را به هر حال انجام دادم، و مقاله بالا عمدتاً به توزیع پیوندها می پردازد و سپس عملکردهای آن را بیشتر گسترش می دهد و در نهایت موارد زیر را شامل می شود:

     تعداد لینک‌های سایت در یک صفحه عمدتاً برای یادآوری به کسانی است که در مورد تبادل پیوندها خرافاتی دارند که Google به راحتی می‌داند.
     تعداد وب‌سایت‌های بد، و اکنون تعریف شده است "top, .pro, .site, .online, .wang, .xyz"
     بیشتر لینک های دامنه های چینی لینک های مخرب و بد هستند
     لیست دامنه های IP علاوه بر لینک های مخرب و بد، عمدتاً به دلیل عدم فوروارد صحیح دامنه یا اسکن شدن IP فیزیکی است و مسیر نسبی وب سایت این مشکل را گسترش می دهد.
     دانلود لیست لینک های مسدود شده

نسخه جدید تجزیه و تحلیل دامنه پیوندهای خارجی

علاوه بر تجزیه و تحلیل لینک های خارجی به تفکیک دامنه، آنچه که اهمیت بیشتری دارد، تجزیه و تحلیل صفحات هدف است، در این قسمت دو دیدگاه متفاوت وجود دارد، یکی تعداد لینک ها و دیگری تعداد دامنه ها.

دو جدول زیر ایجاد لینک یک سایت محتوای خبری بسیار رایج است و یک وب سایت را می توان به صفحات محتوا، دسته بندی ها و برچسب ها و صفحه وسط صفحه جستجو تقسیم کرد.از جدول زیر مشاهده می شود که ایجاد پیوند همه در مقاله، برچسب و دسته است.
لینک سازی به صفحات وب خارجی از دیدگاه دامنه
لینک سازی صفحه وب خارجی از دیدگاه پیوند

و در اینجا یک مشکل جالب پیدا کردم، زیرا پیوندهای خارجی معمولاً باید صفحات محتوا یا صفحات فعالیت دسته بندی بسیار خاص باشند، بعید است که صفحات برگه باشد، و صفحات برگه در این وب سایت بسیار زیاد است، بنابراین متوجه شدم که در وجود دارد مشکلی در URL صفحه برگه وجود دارد، بنابراین باید یک "لیست کار" برای بهبود آن باز شود.

من در اینجا در مورد علت مشکل صحبت نمی کنم، اما معمولاً مشاهده چنین مشکل ایجاد پیوند بدون چنین جدولی دشوار است. اگرچه این مشکل اصلاح شده است، اما اصلاح ایجاد پیوند فقط یک کشف دردسرساز نیست. "پاسخ" اغلب بیش از دو یا سه ماه طول می کشد.

مسئولیت ایجاد پیوندهای خارجی عمدتاً روابط عمومی و برنامه ریزی بازاریابی است.اگر نتوان از دیدگاه سئو مبتنی بر فناوری به طور مستقیم استفاده کرد، می توان از پیوندهای داخلی استفاده کرد. در زیر توزیع لینک داخلی یک وب سایت UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) آمده است:
نمونه ای از توزیع لینک داخلی برای سایت های UGC

از این جدول می توان دریافت که لینک بیلدینگ این وب سایت عمدتاً در مقاله قرار دارد، باید گفت که برای ساخت لینک ها بیش از حد به نویسنده/ویرایشگر به عنوان صفحه میانی متکی است و برچسب به تازگی شروع به ایجاد لینک کرده است. این امکان وجود دارد، اما مهمترین چیز این است که به تقویت لینک به صفحات مقاله بروید.
نمونه ای از توزیع لینک داخلی برای سایت های UGC

در مقایسه با ایجاد لینک های داخلی، لینک های خارجی بسیار عادی تر هستند، اگرچه مشکل لینک های خارجی بیش از حد پراکنده نیز وجود دارد، اما این موضوع دیگری است.

فقط این نمودارها وضعیت 1000 داده اول را حداکثر نشان می دهد به دلیل ارتباط بین داده ها، به خصوص ایجاد لینک های خارجی بسیار بدتر از ابزارهای ارائه شده توسط ahref است، اما داده های ahref را فقط می توان گفت Google Crawler "شبیه‌سازی شده" در واقع، هنوز هم به درستی گزارش GSC بستگی دارد.

علاوه بر اینکه بررسی این جداول برای مشاهده توزیع آنها و سپس تجویز داروی مناسب (تکمیل سفارش کار) واقعی است، نه صرفاً مشاهده، بلکه این نوع مشاهده نوعی چک پوینت قبل و بعد از اتمام رویداد است. با این تفاوت که فقط در کنسول جستجوی گوگل وجود دارد علاوه بر چک لیست ثبت تعداد لینک ها و نمونه برداری هر هفته، این ظاهر کاملتر خواهد بود.

پس از نوشتن این مطلب، من همچنین متوجه شدم که در واقع مکانیسم های تأیید زیادی وجود دارد که می توان آنها را تکمیل کرد، مانند رابطه تعاملی این پیوندها، و اثربخشی ایجاد پیوند، اما می دانم که بسیاری از مردم از دیدن این موضوع خسته شده اند و متوجه می شوند که ایجاد پیوند چندان ساده نیست، تجزیه و تحلیل های زیادی به تنهایی وجود دارد، و هیچ "پیاده سازی" واقعی در اینجا وجود ندارد، چه رسد به اینکه چگونه استراتژی ها را تدوین کنیم، اما این مسائل بین هر وب سایت بسیار متفاوت است و کافی است کار اصلی را به خوبی انجام دهید. اول بالا

———————

در واقع، من می خواهم دو مقاله زیر را نیز کامل کنم، زیرا فقط بالا و وسط وجود دارد و انتهای آن پایانی ندارد، اما در مورد مطالعه گسترده مطالب زیادی نوشتم، فکر می کنم این نکته واقعی است، بنابراین می خواهم علت را بدانم می توانید به این دو مقاله مراجعه کنید.

  • تاریخ : دوشنبه 26 دی 1401
  • بازدید : 1783 views
  • نظرات : 0 نظر
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما
>

آرشیو

صفحه تماس با ما

با ما در ارتباط باشید

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
مطالب
آمار سایت
  • تعداد مطالب 56
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 1
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 47
  • بازدید دیروز 153
  • بازدید کل 194,287
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
هایپرتمپ

دانلود جدیدترین قالب های روز دنیا

www.hypertemp.ir
دانلود فیلم ایرانی جدید

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

Www.PelanFiLm.Com
لیست مجریان نظام مهندسی اراک

مجموعه بی واسطه مجریان و کارفرمایان

https://mojrikade.ir/
نت لیمون

مطالب علمی و مهندسی و برنامه نویسی

http://netlimon.allblog.ir/
ساسان بلاگ تز علمی و آموزشی

مطالب علمی و مهندسی عمران و معماری

http://sasan.blogtez.com/
ساخت و ساز , وب و اطلاعات عمومی

ساخت و ساز , وب و اطلاعات عمومی

http://digiwebi.bestblog.ir/
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

mohandesiirani